به نام خدا

ایستگاه فضایی بین المللی

در این مطلب قصد داریم ادعای ارسال فضانوردان بـه فضا و ایستگاه فضایی را بررسی کنیم. ماکت دست که مفصل هارا نشان دهد آیـا چنین ادعایی صحت دارد؟ سازمان های فضایی حقیقت را مـیگویند؟ با ما همراه باشید که تا باهم چند مورد از مـهم ترین کلیپ های فضایی را بررسی کنیم.

در ۱۹۹۸، ماکت دست که مفصل هارا نشان دهد ناسا ادعا کرد کـه آی اس اس(ایستگاه فضایی بین المللی) را بـه فضا پرتاب کرده هست که فضانوردان درون آن مـیتوانند آزمایشات علمـی درون فضا انجام دهند و فضای خارج از زمـین را بررسی کنند. ماکت دست که مفصل هارا نشان دهد آن ها مـیتوانند درون ایستگاه معلق بوده و بی وزنی را بطور مداوم تجربه کنند.

اما همـه این حالت های بی وزنی با استفاده از پرده سینمایی،ترفند های فیلم برداری،استفاده از بند های مخصوص و معلق شدن درون هواپیمای زیرو جی امکان پذیر هست و فضایی وجود ندارد که تا در آن معلق شوند و آن را بررسی و مطالعه کنند.

در حقیقت دلایل بسیـاری به منظور جعلی بودن کلیپ های فضانوردان هنگام پیـاده روی فضایی و یـا معلق درون ایستگاه فضایی وجود دارد. دیده شدن حباب ها،به گوش رسیدن صدای آب دو مورد از مواردی هستند کـه در اکثر کلیپ های آنان قابل دیدن و شنیدن هست البته امروزه ناسا بیشتر احتیـاط مـی کند. درون ادامـه بـه بررسی این اشکالات مـی پردازیم.

ادعا مـیشود آن ها درون استخر هایی قبل از ورود بـه فضا تمرین مـی کنند اما جالب اینجاست کـه در کلیپ های حقیقی فضانوردان و کلیپ های تمرینی آن ها نقاط مشترکی وجود دارد.

تجزیـه و تحلیل بسیـاری از فیلم های داخلی از ایستگاه فضایی بین المللی نشان مـیدهد کـه آن ها از حقه ها و ترفند های سینمایی بسیـاری به منظور ساخت فیلم ها استفاده مـیکنند ترفند هایی کـه در بالا نام بردیم از قبیل استفاده از پرده سینمایی یـا پرده سبز،استفاده از بند ها و طناب ها کـه با آن ها آویزان مـیشوند و همـینطور استفاده از هواپیمای زیرو جی یـا جاذبه صفر کـه به ادعای آن ها به منظور تمرین فضانوردان و شبیـه سازی محیط فضا و معلق ماندن استفاده مـیشود.

آن ها با استفاده از هواپیما زیرو جی مـیتوانند صحنـه های مختلف را تصویربرداری و باهم ترکیب و مچ کنند که تا یک کلیپ کامل و چندین دقیقه ای بسازند زیرا این هواپیما تنـها چند ثانیـه درون حالتی قرار مـیگیرد کـه مـیتوانند افراد را درون این چند ثانیـه معلق کنند.

توضیح کلیپ زیر:
-کلیپ شماره ۱
در این کلیپ کـه البته چهار فضانورد مشاهده مـیشوند. فرد سمت چپ وقتی کـه از حالت چرخش خود مـی ایستد ناگهان با واکنش عجیب افراد حاضر روبرو مـیشویم. بـه دست های آن ها درون کلیپ دقت کنید، گویـا طنابی نامریی را درون دست دارند و مـیکشند و با این کشش تعادل فردی کـه چرخش داشت را برقرار مـیکنند.
حتی شخص سمت راست با دست خود طنابی را کـه برای ما قابل مشاهده نیست مـی کشد کـه باعث مـیشود لباس شخص سمت چپ کـه متصل بـه طناب هست تا سقوط نکند بـه سمت او کشیده شود.
با دقت بـه دست هایشان نگاه کنید، همگی آن ها طنابی نامریی را مـی کشند(طنابی کـه برای ما نامریی هست و از کلیپ حذف کرده اند اما خودشان آن را مـیبینند). به منظور درک بهتر این کلیپ کافیست پشت صحنـه فیلم هایی مانند جاذبه(gravity) و در مـیان ستارگان (Interstellar) را ببینید
-کلیپ شماره ۲
در کلیپ شماره ۲ ابتدا یکی از فضانوردان ناسا درباره این موضوع کـه قطرات آب چقدر مـیتوانند درون ایستگاه فضایی خطرناک باشند صحبت مـیکند او مـیگوید: ماکت دست که مفصل هارا نشان دهد آب درون ایستگاه فضایی بـه علت وجود وسایل الکتریکی و برق بسیـار خطرناک هست و حتما با احتیـاط کافی از آن استفاده کرد
درحالی کـه در کلیپ های بعدی شما فضانوردانی را مـیبینید کـه با خیـال راحت قطرات آب را بـه اطراف پخش مـیکنند و هیچ احساس خطری هم نمـیکنند.
بله دروغگویـان کم حافظه هستند.
-کلیپ شماره ۳
زنی درون سمت چپ دستش را بر روی یکی از وسایل داخل ایستگاه مـیگذارد، او درحال فشردن یک دکمـه هست در ادامـه نیز یکی دیگر از اعضای ایستگاه فضایی را نشان مـیدهد کـه بر روی آن دکمـه کلیک مـی کند.
به نظر شما چه چیز مـیتواند باشد؟
-کلیپ شماره ۴
در این کلیپ شما مـیتوانید بـه سادگی استفاده از طناب و بند های مخصوص را درون ایستگاه فضایی ببینید

کلیپ زیر نیز بـه بررسی دقیق تر کلیپ اول درون ویدیو بالا مـیپردازد:

در تصویر زیر، شما شاهد تصویر و کلیپی هستید کـه بطور کاملا اتفاقی از نحوه ساخت ایستگاه فضایی درون ناسا گرفته شده است. درون این کلیپ شما شاهد این هستید کـه چگونـه از پرده آبی به منظور ساخت کلیپ های جعلی ایستگاه فضایی استفاده مـیشود:

کلیپ زیر نیز درون همـین مورد است:

در کلیپ های بالا شما شاهد ترفند های حرفه ای از سوی جعل کنندگان ایستگاه فضایی بودید. اهمـیتی ندارد کـه چقدر بـه ایستگاه فضایی باور دارید،اهمـیتی ندارد کـه دانشمندان مختلف چه نظری درون مورد دارند، اهمـیتی ندارد کـه شبه علم مدرن چه مـیگوید. چیزی کـه واضح است، این هست که این بازیگران بـه فضا نمـیروند. آن ها مردم را بـه بازی گرفته اند.

جالب هست بدانید ادعا شده فضانوردانی کـه به ایستگاه فضایی فرستاده مـیشوند، همگی دارای سطح سواد بالا و به نوعی دانشمند هستند و برای آزمایشات علمـی و حساس بـه ایستگاه فضایی بین المللی فرستاده مـیشوند.

اما چیزی کـه این فضانوردان درون طول سال های اقامتشان درون ایستگاه فضایی بـه در شبکه های اجتماعی بـه اشتراک مـیگذارند نشان دهنده این هست که آن ها بجای انجام آزمایشات علمـی، مدام بـه دنبال سرگرمـی یـا بـه نوعی دلقک بازی درون ایستگاه فضایی هستند.

آن ها گیتار مـیزنند،کریسمس را جشن مـیگیرند،با لباس مـیمون و گوریل یکدیگر را دنبال مـیکنند، پینگ پونگ بازی مـیکنند،با توپ راگبی بازی مـیکنند، مدام با قطرات و کیسه های آب بازی مـیکنند،قطرات آب را رنگ مـیکنند و به شما نشان مـیدهند و هزار مورد دیگر.

در این بین هیچ آزمایش علمـی ای وجود ندارد. آن ها اصولا آزمایش علمـی ای درون ایستگاه فضایی انجام نمـیدهند و تنـها مشغول انجام سرگرمـی هایی هستند که تا مردم را بـه نوعی با این موارد سرگرم کنند.

چند نمونـه را درون زیر ببینید:

درباره بازی با قطره آب توسط اسکات کلی درون ایستگاه فضایی نکته جالبی کـه قابل توجه است، چشمان اسکات کلی است. درون زیر کلیپ بازی با قطره آب اسکات کلی را قرار داده ایم. بـه چشمان اسکات نگاه کنید. با دقت نگاه کنید! قطره آبی درون آنجا وجود ندارد و این قطره آب توسط نرم افزار های کامپیوتری ساخته شده و به اصطلاح سی جی آی است. چشمان اسکات قطره آب را دنبال نمـیکند چرا کـه گاهی قطره درون بالا قرار دارد اما اسکات بـه پایین درحال نگاه هست و برعکس.

کلیپ زیر را ببینید:

همانطور کـه در بالا مـیبینید این افراد همـیشـه سرگرم کار های بیـهوده هستند و چیزی بـه نام علم درون آن جا وجود ندارد. آی اس اس درون فرض وجود، یک آزمایشگاه معلق درون فضا نیست بلکه یک پارک بازی ( یـا شـهر بازی) کوچک و معلق درون فضاست.(ببینید دلقک ها درون تصویر بالا چطور مردم را سرگرم مـیکنند)

در کلیپ بالا نیز شما شاهد استفاده بازیگران ناسا از طناب ها و بند های مخصوصی هستید کـه آن هارا درون ایستگاه زمـینیشان معلق نگه مـیدارد. درون زیر نیز یک کلیپ دیگر از اتفاقی دیده شدن طناب متصل بـه بازیگران ناسا وجود دارد.

با دقت نگاه کنید:

طناب بصورت کاملا واضح مشخص است. سوالاتی ایجاد مـیشود کـه اگر این کلیپ ها درون حقیقت نشان دهنده نبود ایستگاه فضایی هستند، بعد چرا هر منجم آماتور یـا هر شخصی مـیتواند ایستگاه فضایی را با چشم غیر مسلح ببیند و آن را با یک نرم افزار ساده بر روی گوشی ردیـابی کند؟ درون ادامـه با زمـین تخت فارسی همراه باشید که تا به این سوالات پاسخ داده شود.

آیـا عبور ایستگاه فضایی از بالای شـهر و منطقه مورد نظرتان را دیده اید؟ اکثر مردم مـیتوانند ایستگاه فضایی را درون آسمان با شرایط خوبی رصد کنند اما فاصله این ایستگاه حتما بسیـار کمتر از فاصله مورد ادعای علم باشد. نجوم مدرن ادعا دارد ایستگاه فضایی بین المللی درون ارتفاع بین ۳۳۰ که تا ۴۳۵ کیلومتر قرار دارد. زمـین تخت گرایـان مخالف ایستگاه فضایی نیستند اما ایستگاه فضایی حتما یک سفینـه بی سرنشین خورشیدی باشد کـه درحال چرخش بـه دور زمـین است. ایستگاه فضایی درازایی حدود ۷۳ متر دارد و کمـی از یک هواپیمای بوئینگ بزرگتر است.

نکته این هست که شما نمـیتوانید بصورت کامل و واضح یک هواپیما بوئینگ غولپیکر را درون ارتفاع ۱۵ کیلومتر که تا حدود ۲۰ کیلومتری ببینید و فقط یک نور چشمک زن مـیبینید خب سوال اینجاست، کـه ایستگاه فضایی چگونـه درون ارتفاع بیش از ۳۳۰ کیلومتری بطور واضح دیده مـیشود؟ فرقی ندارد کـه با تلسکوپ یـا دوربین نگاه کنید ایستگاه فضایی نباید قابل رصد باشد(اگر درون ارتفاع گفته شده توسط علم مدرن باشد) این موضوع به منظور ها نیز بـه همـین گونـه هست زیرا ها بسیـار بسیـار کوچکتر از یک هواپیما و حتی هلیکوپتر هستند و حدودا مـیشود گفت بـه اندازه موتور جت یک هواپیما بوئینگ هستند.

شما نمـیتوانید موتور جت یک هواپیما را حتی درون ۱۰ کیلومتری ببینید آن وقت چگونـه مـیتوانید یک را درون ارتفاع بیش از ۳۰۰ کیلومتری ببینید؟ نور های درخشانی کـه مـیبینید نیستند بلکه بالن ها و هواپیما های بی سرنشین درون ارتفاعات پایین تر هستند کـه در مقالات آینده بطور مفصل درباره آن ها توضیح خواهیم داد.

مسیر چرخش آی اس اس بر فراز زمـین حتما بصورت بالا باشد کـه مدام تغییر مـیکند. آی اس اس دارای وزن و مشخصاتی کـه ادعا مـیشود نیست چرا کـه یک ایستگاه فضایی با مشخصات داده شده درون فضا نمـی باشد.

آی اس اس بسیـار سبک تر،نزدیک تر،کوچکتر و ساده تر از آنچه گفته شده مـی باشد و تنـها یک سفینـه بی سرنشین هست که دارای موتور و پنل های خورشیدی مـی باشد کـه توسط آن ها شارژ مـیشود. شما مـیتوانید آی اس اس را هرشب با چشم غیر مسلح ببینید.

در زیر شما شاهد فضانوردان و دانشمندانی هستید کـه نظرات مخالف یکدیگر دارند و هرفضا را برخلاف دیگری توصیف مـیکند مـیدانید چرا؟ پاسخ بسیـار ساده هست چون فضا وجود ندارد و آن ها دروغ مـیگویند و در حقیقت هیچ انسانی بـه فضا نرفته
لطفا کمتر دروغ بگویید 😄😄
کلیپ رو از دست ندید. این تناقض آشکار را نمـیشود بـه همـین راحتی ها فراموش کرد:

در کلیپ بالا فضانوردان،افراد مـهم و سرشناس بسیـاری هستند کـه هرکدام از آن ها فضا را بـه گونـه ای کـه خود مـی پسندند، بیـان مـیکنند. برخی فضانوردان ادعا مـیکنند ستارگان را درون فضا (حتی درون روز) مـیبینند اما برخی دیگر ادعا مـیکنند کـه در روز نمـیشود ستارگان را درون فضا دید.

بیـایید بـه مدارک جدی تر نگاهی بیـاندازیم. توضیح کلیپ زیر:

۱- درون ابتدا کلیپی از آی اس اس با منظره زمـین نشان داده مـیشود کـه همـه چیز درحال چرخش (بصورتی کـه گویـا فیلم بر روی دور تند است) مـی باشد اما درون این مـیان زمـین چرخشی ندارد. درون حقیقت آن ها درون فکر ساخت یک تایم لپس بودند و چون آی اس اس و زمـین دو مدل و ماکت هستند و هرکدام مـیتوانند توسط دستگاه های موجود چرخانده شوند، درون این کلیپ آن ها تنـها از چرخش دور تند بخشی از آی اس اس را نشان دادند و زمـین حرکتی نمـیکند.

چهی فراموش کرده هست تا زمـین را بچرخاند؟ درون ادامـه نیز شما تایم لپس دور تند آی اس اس را مـیبینید کـه تنـها یک فریب هست زیرا کاملا مشخص هست که کلیپ بر روی دور تند طبیعی قرار ندارد و آن ها تنـها چرخش ماکت های خود را بر روی دور تند گذاشته اند.

۲- درون ادامـه، اتاقک داخلی ایستگاه فضایی را نشان مـیدهد کـه فضانوردی درحالت معلق پشتک مـیزند و به سمت دیگری از آی اس اس مـیرود اما هنگامـی کـه فضانورد قصد تغییر مسیر را دارد، درون همان لحظه از تصویر حذف مـیشود. بـه تدریج کمرنگ شده و از تصویر حذف مـیشود کـه در اینجا ما بار دیگر شاهد استفاده از پرده سبز یـا آبی( پرده های سینمایی) هستیم و در حقیقت یک تصویر اصلی از آی اس اس نداریم بلکه با مجموعه ای از ترفند ها،تصاویر مجازی و حقیقی کـه با یکدیگر بصورت زیرکانـه ای ادغام شده اند، روبرو هستیم.

این نیز یک مدرک کاملا واضح و روشن از دستکاری گرافیکی کلیپ های آی اس اس است.

۳- درون ادامـه کلیپ، ما شاهد یک اتفاق جالب هستیم. درون حقیقت درون این قسمت همـه چیز وارونـه است. بـه دستگیره یکی از کیف ها( یـا جعبه بسته بندی شده) با دقت نگاه کنید. زمانی کـه این بازیگر ناسا درحال صحبت است، ناگهان دست او بـه یکی از دستگیره های این کیف یـا جعبه گیر مـیکند و ما برخلاف آنچه کـه باید درون حقیقت درون فضا و حالت بی وزن رخ دهد را مـیبینیم. دستگیره این جعبه یـا ساک بـه سمت بالا( کـه همان پایین است) حرکت مـیکند و خبری از حالت معلق و بی وزنی دیده نمـیشود. دستگیره های کناری بسته شده اند که تا حرکتی نداشته باشند اما آن ها فراموش د کـه این دستگیره باز ممکن هست کل محاسباتشان را برهم بزند.

۴- بعد از آن، ما شاهد یک سری باگ و اشکال درون کلیپ هستیم کـه باز هم نشانـه ای از وجود پرده سبز یـا آبی( پرده سینمایی) هست و نشان مـیدهد کـه افراد حاضر بـه خوبی با تصاویر مجازی پشت مچ نشده اند و این تصاویر دارای ایراد هستند. درون مرحله بعدی درون هنگام گرفتن مـیکروفون، یکسری تغییرات درون تصویر مشاهده مـیشود کـه گویـا تصویر قطع و وصل شده یـا یک نمایش مجازی درحال انجام است.در قسمت بعدی نیز بـه بررسی نوع حرکت ساعت کـه جعلی بودن آن را نشان مـیدهد اشاره مـیکند.

معلق شدن درون هواپیما زیرو جی و ایستگاه فضایی شباهت بسیـاری بـه یکدیگر دارند کـه در کلیپ نشان داده شده و بررسی مـیشود. درون ادامـه نیز یک کلیپ از ایستگاه فضایی (که مربوط بـه سال ها قبل است) نشان داده مـیشود کـه چگونـه فضانوردان از حالت بی وزنی خارج شده و سقوط مـیکنند.

۵- درون ادامـه کلیپ از بررسی ایستگاه فضایی خارج شده و به بررسی فضانوردان و پیـاده روی فضایی مـیپردازد( کـه بصورت کامل و مفصل درون ادامـه همـین مقاله آن را بررسی مـیکنیم). بـه کلیپی کـه نشان داده مـیشود دقت کنید. اپراتور دوربین درون کلاه فضانورد منعشده است. اگر دقت کنید مـیبینید کـه او لباس غواصی پوشیده هست و این تصویر درون استخر فیلم برداری شده است.

پس از نشان این اشکال بزرگ، تصویری کـه در ساخت آن دقت بـه خرج داده اند را با تصویر قبلی کـه نشان داده شد مقایسه مـیکنند( درون تصویر بدون اشکال، اپراتور دوربین لباس فضانوردی پوشیده هست اما درون تصویر اولی کـه نشان دادند لباس غواصی بـه تن داشت)

قابل ذکر هست که اینـها کلیپ های تمرین فضانوردان درون استخر نیست بلکه از کلیپ های اصلی فضانوردان کـه ادعا مـیشود بـه فضا رفتند، گرفته شده است.

۶- درون قسمت بعدی کلیپ، شاهد یک حباب هستیم کـه در فضا دیده مـیشود. درون حقیقت آن ها درون آب هستند نـه فضا.

امـیدوارم متن را با دقت خوانده و کلیپ را با دقت ببینید:

فضانوردان درون فضا

آیـا فضانوردان حقیقتا بـه فضا مـیروند؟ بسیـاری از سازمان های فضایی ادعا مـیکنند فضانوردانی را بـه فضا فرستاده اند. این ادعا چقدر صحت دارد؟ که تا چه حد مـیتوان بـه حرف سازمان های فضایی اعتماد کرد؟ وقتی فضا وجود ندارد بعد مـیتوان نتیجه گرفت آن ها راه آسان تری را به منظور نمایش آنچه مـیخواهند، بـه شما درنظر مـیگیرند.
در این کلیپ ما شاهد فضانوردان چینی ای هستیم کـه به ادعای سازمان فضایی چین این چند فضانورد بـه فضا فرستاده شده اند.توجه: این کلیپ تمرین فضانوردان درون زیر استخر نیست چون خود سازمان فضایی چین این را یک ماموریت فضایی عنوان کرده  و حتی از شبکه های خبری مختلف نیز پخش شده است.
در این کلیپ شاهد چندین اشکال هستیم. اشکالات بزرگی کـه نشان مـیدهد فضایی به منظور فرستادن انسان بـه آن وجود ندارد.

در زیر بـه چند مورد از این اشکالات مـیپردازیم:

۱- اولین اشکال، دیده شدن حباب از سوی فضانوردان هست که نشان مـیدهد آن ها نـه درون فضا بلکه درون استخر درحال فیلم برداری هستند زیرا ما درون فضا حباب مشاهده نمـیکنیم و این کاملا نشان مـیدهد آن ها درون آب هستند. چه دلیلی دارد کـه در فضای خلا حباب وجود داشته باشد؟ شاید برخی بگویند این ها خرده های ابزارات فضانوردان هست اما حتما بگوییم کـه اینـها خرده و تکه های کوچک ابزار فضانوردان نیست چرا کـه رفتاری از خود نشان مـیدهند کـه ما درون حباب ها مشاهده مـیکنیم و درضمن از سوی کلاه فضانوردان ایجاد شده و به بالا حرکت مـیکنند. درحالیست کـه ما درون فضا جهتی بـه نام بالا و پایین نداریم و جسمـی کـه معلق شده هرسویی مـیتواند حرکت کند.
۲- دومـین اشکال، تکان خوردن پرچم توسط جریـان آب است. آن ها ادعا دارند کـه درون خلا هستند. بنابراین اگر آن ها درون یک فضای خلا باشند، بـه هیچ وجه پرچم نباید حرکتی کرده و تکان بخورد زیرا درون خلا جریـانی وجود ندارد که تا پرچم حرکتی کند.
۳- سومـین اشکال، دیده شدن انعکاس نور استودیو فیلم برداری کـه در بالای آب قرار دارد بر روی آینـه موجود درون لباس فضانوردان است. این نور ها چه هستند؟ این نور ها حاصل از نور پردازی های زیر آب هستند که تا فضانوردان کاملا دیده شوند.
۴- چهارمـین اشکال، این هست که زمـین درون این تصویر دارای جو آبی رنگ نیست و رنگ آن کاملا مصنوعی هست و درضمن چرخش زمـین کاملا عجیب هست و گویـا تغییری نمـیکند.
این یکی از کلیپ های معروف فضانوردان بود کـه نقد آن را خواندید و البته نقد کاملا منطقی ای نیز بود چرا کـه هرکسی با کمـی دقت مـیتواند اشکالات و مواردی کـه در بالا بیـان کردیم را درون کلیپ مشاهده کند.

در ادامـه بـه بررسی یکی از بهترین کلیپ های ناسا مـی پردازیم کـه دارای دو اشکال بسیـار بزرگ است.

به دو نکته مـهم درون ویدیو زیر دقت کنید:

۱- استفاده از مدل مصنوعی شاتل:

هنگامـی کـه دوربین خارج از شاتل را نشان مـیدهد شخصی درست درون پشت شاتل دیده مـیشود کـه گویـا درحال فیلمبرداری یـا مشاهده هست (این انعکاس تصویر نیست بلکه اگر دقت کنید نیمـی از صورت شخص توسط سایـه و بدنـه شاتل مصنوعی پوشانده شده و دیده نمـیشود.

۲- استفاده از مدل مصنوعی کره زمـین:
در ادامـه زمانی کـه کره زمـین نشان داده مـیشود درون ابتدا کاملا تیره هست و هیچ درخشندگی ای ندارد (درحالی کـه شاتل یـا سفینـه درون جلوی دوربین کاملا روشن است) و سپس بعد از چند ثانیـه(با تاخیر) مدل مصنوعی زمـین روشن مـیشود و این کاملا درون ویدیو قابل تشخیص است.

اگر فکر مـیکنید زمـین تخت گرایـان بی سواد هستند،اگر فکر مـیکنید زمـین تخت گرایـان تلسکوپ بـه دست نگرفته اند،اگر فکر مـیکنید زمـین تخت گرایـان دشمن علم و بشریت هستند، درباره تمامـی چیز هایی کـه در این پست خواندید فکر کنید.

چیزی کـه آشکار هست این هست که همـیشـه از یک مدل مصنوعی (ماکت) زمـین و شاتل استفاده شده و مـیشود. فضانوردی بـه فضا فرستاده نشده و هرگز فرستاده نخواهد شد. از داستان دروغین سفر بـه ماه گرفته که تا داستان دروغین سفر بـه مریخ، همـه و همـه جعلیـات جوامع مخفی فریماسونی است.

مجموعه ای از اشکالات کلیپ های فضایی خلاصه درون کمتر از ۲ دقیقه:

صدای آب درون فضا-کلیپ زیر را با صدای بلند ببینید:

اشکال دیگری کـه در کلیپ های منتشر شده از آی اس اس وجود دارد. توضیحاتی درباره کلیپ زیر:

زمانی کـه ماه،خورشید و ستارگان بـه افق مـیرسند، بـه علت عبور از لایـه جو متراکم نور آن ها بـه شدت کاهش پیدا کرده و تغییر مـیکند. نور ماه،خورشید و ستارگان مایل بـه نارنجی و قرمز مـیشود و ما چنین پدیده ای را هر روز شاهد هستیم. درون کلیپ زیر اگر دقت کنید، ماه و ستارگان از لایـه جو زمـین عبور مـیکنند اما همان درخشش و همان نوری را دارند کـه قبل از آن داشتند و هیچ کاهش نوری درون آن ها دیده نمـیشود! هیچ تغییری درون رنگ و درخشش درون آن ها مشاهده نمـیشود! حال چرا؟ چرا جو زمـین درون تصاویر آی اس اس بر روی نور ستارگان و ماه تاثیری نمـیگذارد و این درحالی هست که تصاویر زیـادی ارائه کرده اند کـه خورشید را درون افق نشان مـیدهد درحالی کـه نور آن درحال عبور از لایـه جو تغییر رنگ داده و به شدت کاهش مـی یـابد. فراموش د که تا همان تغییرات و جلوه هارا بر روی ستارگان و ماه انجام دهند؟ این نیز یکی دیگر از اشکالات اساسی تصاویر آی اس اس هست که نمـیشود آن را نادیده گرفت.

ماموریت های فضایی کـه به ادعای سازمان های مختلف فضایی مانند روسیـه، آمریکا، چین و … انجام مـیشوند همگی دارای اشکالات بسیـاری هستند کـه نشان مـی دهد حقیقت چیز دیگری است. همانطور کـه در بالا بصورت کامل توضیح دادیم،دیده شدن حباب درون فضا،شنیده شدن صدای آب و .. برخی نمونـه های این اشکالات هستند کـه البته بیشترین اشکالات دیده شدن حباب است.
حال این سوال مطرح مـیشود کـه اگر فضا درون حقیقت وجود دارد، و سازمان های فضایی قادر بـه فرستادن انسان بـه فضا هستند، چرا آن ها درون این باره دروغ مـی گویند؟ چرا انسان را روانـه فضا نمـیکنند؟ دوستان گرامـی بار دیگر مـیگوییم کـه اینـها تمرینات فضانوردان درون استخر نیست و از پخش زنده ناسا و.. گرفته شده و مورد بررسی قرار گرفته همـینطور بهترین مدرک به منظور افشای دروغ های فضایی ماموریت فضایی چینی هاست کـه بدترین اشکالات را که تا کنون داشته است.

در مقالات آینده بـه بررسی سفر بـه مریخ و دیگر موارد خواهیم پرداخت.

با سپاس کـه با ما همراه بودید

موفق باشید




[بررسی فضانوردان و ایستگاه فضایی | انجمن زمـین تخت فارسی ماکت دست که مفصل هارا نشان دهد]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 16:55:00 +0000